چگونه به برطرف کردن تورم در پاها برای بیماران مبتلا به FSGS
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه به برطرف کردن تورم در پاها برای بیماران مبتلا به FSGS

FSGS (فوکال سگمنتال گلومرول اسکلروزیس) یک نوع بیماری کلیوی که در آن برخی از گلومرول کلیه آسیب دیده است است. و در نتیجه، آب اضافی، سموم و مواد زائد است که باید توسط کلیه حذف خواهد شد در بدن باقی می ماند.

به طوری که، تورم خواهد آمد. چه تر است، برای بیماران مبتلا به FSGS، تورم اغلب در پاها ظاهر می شود و مشکل بیماران به راه رفتن.

در حالی که، چگونه به برطرف کردن تورم در پاها به مدت بیماران مبتلا به FSGS؟

سم از بین بردن درمانی یک درمان موثر برای حواله تورم در پاها است. علاوه بر این، نرخ تورم درمانی می رسد تا 98٪ است. به عنوان یک ماده در واقع، سم از بین بردن درمان می تواند کمک به بیماران درایو تمام سموم از بدن توسط پوست، غدد عرق، ادرار و مدفوع، و غیره این است که قادر به جلوگیری از آسیب کلیه ها است، و آن را برای سودمند است کلیه به بهبود می یابند.

در این میان، بیماران مبتلا به FSGS نیاز به یک درمان در دسترس برای بهبود عملکرد کلیه. برای مثال، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy، داغ فشرده درمان، دهان چینی پزشکی درمانی، طب سوزنی درمان، سلول های بنیادی و غیره. همه این درمان می تواند به بیماران با خیال راحت و به طور موثر کمک کند، اما آن درمان خواهد شد به بیماران استفاده می شود بستگی به شرایط بیماری بیماران.

با توجه به نظریه طب سنتی چینی، این درمان می تواند چی سالم در بدن را بالا ببرد. به عبارت دیگر، آنها می توانند ایمنی و کلیه توانایی خود شفا انسان با عوارض جانبی کمتر تقویت می کند. و به این ترتیب، عملکرد کلیه را به طور موثر و به تدریج افزایش یافته است.

زمانی که کلیه مجددا برقرار شد، تورم در پاها دور محو خواهد شد و بیمار FSGS خواهد یک زندگی با کیفیت بالا داشته باشد.

اگر شما هر گونه پازل در مورد درمان به تورم در پاها به مدت بیماران مبتلا به FSGS، لطفا پیام زیر ترک و یا به شما گزارش آزمون آزمایشگاه ارسال و اطلاعات با ما تماس بگیرید. ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.

پست الکترونیک: sjzkidneyhospital@hotmail.com

واتساپ / وایبر / ویچت: +8618633865632





:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 خرداد 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: